بهگزارش خبرنگار میراثآریا، حمید پرورشیخرم امروز یکشنبه 7 دی ماه، با اعلام این خبر اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در بخش جابهجایی مسافر هشت درصد و در تعداد سفرها سه درصد افزایش نشان میدهد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان از کاهش ۴۳ درصدی شکایات مردمی در بخش حملونقل مسافری خبر داد و گفت: استان همدان در شاخص رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.
او اظهار کرد: بر اساس گزارش تحلیلی سامانه جامع مدیریت سوانح و حوادث جادهای، میزان شکایات ثبت شده مردمی در بخش مسافری طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۳ درصد کاهش داشته است.
پرورشیخرم افزود: در نتیجه بهبود فرآیندهای نظارتی و ارتقای کیفیت خدمات، استان همدان در شاخص رضایتمندی مسافران و ارائه خدمات مطلوب، در جایگاه دوم کشور قرار گرفته است.
او در پایان تأکید کرد: شهروندان و هماستانیها میتوانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت خود در حوزههای راهداری، حملونقل کالا و مسافر را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مطرح کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن توسط کارشناسان این ادارهکل مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/
نظر شما